maxiie

Alla inlägg den 27 december 2012

Av max - 27 december 2012 22:51

 

 

haloj bloggläsare.<3

Som ni kanske märkt så har det inte kommit ut så mkt inlägg, och det är jag ledsen för men jag har bara inte haft lust. 

Jag sitter nu och spelar skyrim som jag fick av mina föäldrar igår, tack så jätte mycket. <33

Imon blir det nog lite chill med någon film kanske och så ska jag snacka med Emilia.<3

Imorgon åker tulle till London så ha kan jag ju inte snacka med men ändå kanske för han ska ha med sig sin dator så va kanske snackar med.

För er som inte vet vad skyrim är så är det ett äventyrspel baserat på medeltiden där du kan göra vad du vill, du kn gå vart du vill du kan handla det du vill och så vidare, jag rekomenderar det starkt.

Men nu ska jag spela lite mer så ses vi i ett annat inlägg.


TJAO/Max  

Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards