maxiie

Alla inlägg den 24 december 2012

Av max - 24 december 2012 18:14

Hej alla läsare jag tänkte inte skriva så mkt i detta inlägg bara visa vad jag fick och skriva lite vad det är under.



 

En minecraftpickaxe gjord av hårt skumgummi.

 

En svart dataväska.

   

Och min nya mobil, det är en samsung galaxy S 3 mini.




Det var det och förstors det jag visade er i morse. Tack för en underbar dag mamma och pappa och tack såå mycket för ala julklappar!! ♥ 

Nu ska jag umgås lite mer med mina föräldrar så ses vi.


TJAO/Max♥♥

Av max - 24 december 2012 10:57

      

God Jul alla mina kära blogglasare!!♥♥

Jag ligger just nu i min säng med lite julmusik och bloggar. XD

Hitils så har jag fått lite te och en tesil som liknar en jordgubbe. XD

Idad ska jag antagligen vara med min familj och öpnna lite julklappa(såklart). XD

Men nu ska jag kolla lite på tv så ses vi senare idag.♥

Ett kort inlägg men ni kommer att få fler.


TJAO/Max  

Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards