maxiie

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

MUSIK OCH ÄLSKLINGEN ♥

Av max - 19 december 2012 21:47

Hej bloggläsare! Sitter just nu med musik och snackar med älsklingen, älskar dig♥. Har typ inget att göra men jag hoppas på att något roligt ska hända. Imon så händer det nog inget specielt men man vet ju aldrig... Asså jag har tråkit så detta inlägg blir kanske inte så bra men jag tänkte att jag lägger väll upp ett inlägg på bloggen. Ja som sagt så finns det inte så mkt att blogga om just nu men kanske ni kan få en dagens låt nu? Ja det kan ni få, den står under här, för er som inte vet vad dagens låt är så är det att jag skriver en låt som jag vill dela med er som jag tkr är bra. men nu ska jag fortsätta att chatta med min älskling så ses vi i ett annat inlägg.


TJAO/Max  


Dagens låt:I love rock 'N' roll med Britney Spears

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av max - 27 december 2012 22:51

    haloj bloggläsare.<3 Som ni kanske märkt så har det inte kommit ut så mkt inlägg, och det är jag ledsen för men jag har bara inte haft lust.  Jag sitter nu och spelar skyrim som jag fick av mina föäldrar igår, tack så jätte mycket. &...

Av max - 24 december 2012 18:14

Hej alla läsare jag tänkte inte skriva så mkt i detta inlägg bara visa vad jag fick och skriva lite vad det är under.   En minecraftpickaxe gjord av hårt skumgummi.   En svart dataväska.     Och min nya mobil, det är en samsung ...

Av max - 24 december 2012 10:57

       God Jul alla mina kära blogglasare!!♥♥ Jag ligger just nu i min säng med lite julmusik och bloggar. XD Hitils så har jag fått lite te och en tesil som liknar en jordgubbe. XD Idad ska jag antagligen vara med min familj ...

Av max - 23 december 2012 20:28

    Godkväll alla bloggläsare!!♥ Idag har det inte hänt något speciellt förutom det jag sa imorse, jag har typ bara snackat med Emilia och spelat PS3. :) Sitter just nu och lyssnar på lite musik och smsar med Emilia.♥ Senare...

Av max - 23 december 2012 13:41

Godmorgon bloggen!♥ Har precis kommit ur duschen och gott upp och satt mig efter jag tog på mig ett par byxor och en blå kofta.XD Dan före doppardan nu då, jag längtar. :) Vad tyckte ni om bilderna ni fick igår? Rätt så wierd va?XD Jag...

Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards