maxiie

Alla inlägg den 18 december 2012

Av max - 18 december 2012 21:12

Hej bloggläsare, förlåt för att det inte blev något inlägg innan men jag hade inte orken.   Men nu får ni ju något att läsa från min blogg.   Just nu ligger jag i min säng och slappar med vänner på skype. Jag snackar med anthony, en som heter emilia och en som heter freja, jag älskar er mina kära vänner<33  . Ja jag har inte så mkt att skriva om så jag tar nog och avslutar här.

Glöm inte att följa min blogg och sprida den till era vänner!  


TJAO/Max  

 

 

Av max - 18 december 2012 15:46

Hej blogläsare, ja som rubriken säger så har jag nu kommit hem från skolan och ska snart äta, och efter det så ska jag åka och träna bowling  Idag så har det inte hänt något specielt i skolan vi har haft: matte, julmat till lunch, so, svenska och id. På idrotten så hade vi volleyboll, det är några som ska åka iväg på någon tunering i volleyboll därför tränar vi det i skolan.  Just nu sitter jag och diggar musik med lite tuc i munnen.   Men nu ska jag äta men jag kommer lägga upp ett inlägg när jag kommer hem så håll utkik efter 6 någon gång. Glöm inte följa min blogg och sprida den till vänner. 

 

TJAO/Max<3  

 

 

 

Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards