maxiie

Alla inlägg den 21 december 2012

Av max - 21 december 2012 23:05

Tja alla bloggläsare!

Ligger i min säng just nu och snackar med emilia<33 som jag brukar göra.XD

Jag tänkte blogga lite om henne i detta inlägg för att hon ville att jag skulle lägga upp ett inlägg och då tänkte jag vrf inte göra det om Emilia då? O.o<3

Så Emilia är då min tjej (om ni inte viste det) och hon är 14 år och bor i malmö.

Hon kom till anthony när jag var där med och kollade på hitta nemo med några av anthonys vänner, XD då jag tänkte för mig själv när jag såg henne att hon var speciell elr vad man nu ska säga liksom som att man såg att hon var trevlig, rolig och snäll på henne vilket är positift så vi kollade färdigt på filmen sen så stack hon med tilda(anthonys kompis) hem till tilda och så när jag var hemma dn efter så snackade jag, tulle och emilia på skype och då så sa anthony till mig "vänta jag ringer upp dig snart." (jag hade sagt att jag gillade emilia när anthony frågade det innan) Efter en stund började jag undra vad han gjorde så jag frågade "vad gör du" och så svarar han "fixar ihop dig med emilia" och jag blev liksom "ååh gudom han lyckas så är han bäst" för jag gillade ju emilia. Sen sa han att jag skulle säga att jag tycker om emilia  till emilia då och man kan säga tt jag skrev lite längre än det men jag mins inte vad jag skrev och då svarade hon att hon gillade mig med. Så jag blev liksom OMG!!! (L) Och sen så började vi snacka skiitmkt på skype och sånt och så slutade det med att vi var ett par antar jag.XD Hoppas att jag ska få träffa henne snart för jag saknar henne såå  mkt!! det fins liksom inte ord för hur mkt jag älskar henne!<33

Men nu tkr jag att jag har skrivit nog,XD hoppas ni gillademin lilla historia så ses vi i ett annat inlägg,

HA DET SÅ BRA!<33


TJAO/Max  

 

 

 

  

SÖTA  EMILIA<33   

 

 

 

 

COOLA EMILIA XD <33      

Av max - 21 december 2012 21:12

TJO BLOGLÄSARE!(L)

Som rubriken säger så är det nu lov och jag tror det kommer bli ett härligt lov.<33

Ligger nu i min säng och lyssnar på musik och skriver ett inlägg till mina kära läsare så ska ha någonting att läsa.XD<33

Under kvällen har man snackat med Emilia och tulle som vi alltid gör.XD<3

Ska bli gött att sova i ett par timmar längre än vanligt.

Imon vet jag inte om det händer något speciellt förutom sovmorgon dp.XD

Men nu ska jag nog fortsätta att snacka med Emilia och tulle, jag älskar er<33

Glöm inte att fråga en fråga och skriva en kommentar gilla och följ järna bloggen oxå.<33


TJAO/Max  





Har jag sakt att jag älskar IFK Göteborg?XD



 

Av max - 21 december 2012 13:02

Hejalla bloggläsare! Idag så har vi fått loooov och det är så  himmla skönt<33. Idag fick vi våra betyg och vi hadde någon konstig dans med 4:orna och 5:orna, det var inte så värst kul att springa runt i gympahallen.XD Jag är faktiskt ganska nöjd över mina betyg, jag fick c i svenska och i mette och jag är väldigt nöjd. :) och inatt så sas det att det skulle bli jordens undergång (jag trodde inte på det XD) men jag sitter ju här så jag har inte drabbats än. :) Jag sitter just nu och skypar med en kompis och chattar med Emilia <33(hon är inne på sin mobil så hon kan inte snacka annars hadde jag såklart snackart med henne. XD Men nu orkar jag inte skriva smer så jag tar och avslutar här bye! <3

Glöm inte att ställa en fråga och skriva en kommentar och särkilt inte att följa min blogg. XD


TJAO/Max<33




   

Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards