maxiie

Alla inlägg den 23 december 2012

Av max - 23 december 2012 20:28

 

 

Godkväll alla bloggläsare!!♥

Idag har det inte hänt något speciellt förutom det jag sa imorse, jag har typ bara snackat med Emilia och spelat PS3. :)

Sitter just nu och lyssnar på lite musik och smsar med Emilia.♥

Senare in på kvällen så ska jag antagligen snacka lite med Emilia på skype och andra söta små vänner. 

Imon är det julafton som sagt som säkert alla vet. XD

Man måste ju hoppas på något kul i julklapp.

Allt julpynt är framme och granen klädd, kan det bli bättre? ;)

Ska nog gå och lägga mig lite i min säng nu med godis och popcorn som mamma precis kom upp med.♥♥

Som ni ser så har jag valt att lägga bilderna över inlägget istället för under, fråga mig inte vrf jag tyckerhelt enkelt att det ser bättre ut så. XD

Men nu känner jag att jag behöver lite och dricka så jag tar och avslutar här.♥


TJAO/Max  

Av max - 23 december 2012 13:41

Godmorgon bloggen!♥

Har precis kommit ur duschen och gott upp och satt mig efter jag tog på mig ett par byxor och en blå kofta.XD

Dan före doppardan nu då, jag längtar. :)

Vad tyckte ni om bilderna ni fick igår? Rätt så wierd va?XD

Jag sitter just nu och lyssnar på lite musik och snackar med lite kompisar på skype, och väntar på att Emilia ska duscha klart.♥

Dagens låt är: A little piece of heaven med Avenged sevenfold.(Tips: kolla inte på vdeon om ni har obehag för blod fast videon är animerad, bara en VARNING)

Jag har valt att ge er en länk till deras youtubesida också, ni kan klicka på deras namn nere bland länkarna för att komma dit.♥

Imon är det då julafton då och som sakt så längtar jag, hoppas på något bra i julklapp. XD

Vi har skaffat en ny brödbakarmaskin elr något sånt så jag har ätit hemmagjortbröd till frukost, vi gjorde brödet igår så jag åt det till kvällsmat också, men när pappa tog upp brödet ur maskinen så vända han på det och vad satt i brödet? JO VISPEN!! HAHA!! ;D

Men nu ska jag nog ta och kolla lite på youtube så ses vi nog senare idag i ett annat inlägg.♥


TJAO/Max  


Dagens låt: "A Little Piece Of Heaven" med Avenged Sevenfold




 








Presentation


Tja Jag är en 12årig kille med namnet max, om ni gör det lätta valet att följa min kanal så kommer ni få veta om mitt liv, vad som händer i det och så. Kolla min presentation för mer info./Max

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 fler än 4 gånger om dagen
 1 gång om dagen
 varannan dag
 1 gång i veckan
 annat

Gästboken

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Kategorier

fräänds

Arkiv

Dagar kvar til jul

Nedräkning till min födelsedag


Ovido - Quiz & Flashcards